Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сенчішак В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Попович В. Я. 
Дослідження впливу динамічних похибок важільного механізму верстата-гойдалки на деформацію і переміщення його ланок [Електронний ресурс] / В. Я. Попович, В. М. Сенчішак, В. Р. Харун // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2014. - № 4. - С. 135-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2014_4_16
Розроблено алгоритм, засобами векторної алгебри, кінематичного аналізу просторового шестиланкового важільного механізму привода верстата-гойдалки моделі СК8. Одержано розв'язки системи векторних рівнянь, на підставі яких проведено дослідження впливу динамічних похибок важільного механізму на положення його ланок. Виявлено пружну деформацію шатунів, яка є наслідком присутності надлишкових зв'язків у механізмі. Для усунення пружної деформації ланок запропоновано конструктивні зміни у кінематичній схемі важільного механізму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.308 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Сенчішак В. М. 
Дослідження кінематики і динаміки важільного механізму привода верстата-гойдалки [Електронний ресурс] / В. М. Сенчішак, В. Я. Попович, О. В. Прозур // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2016. - № 4. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2016_4_8
Під час роботи верстата-гойдалки між рухомими з'єднаннями ланок (кінематичних парах) виникають сили взаємодії (сили реакцій). Навантаження кінематичних пар цими силами є важливою динамічною характеристикою механізму. Дослідження реакції у кінематичних парах механізму, які знаходяться в експлуатації, необхідні для аналізування різноманітних механічних поломок ланок і вузлів механізму. Розглянуто кінематичні і кінетостатичні дослідження важільного механізму привода верстата-гойдалки з надлишковими зв'язками і без надлишкових зв'язків. Кінетостатичні дослідження проведено для механізму привода верстата-гойдалки моделі 7СК12-2,5-5600 з реальним навантаженням, взятим із динамограми. Проведеними дослідженнями встановлено вплив надлишкових зв'язків на навантаженість ланок механізму привода.
Попередній перегляд:   Завантажити - 931.207 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Сенчішак В. М. 
Вплив нерівномірності обертання кривошипа на динаміку роботи верстата-гойдалки [Електронний ресурс] / В. М. Сенчішак, В. Я. Попович, В. В. Буй // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2017. - № 4. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2017_4_11
Проведені дослідження закону руху кривошипа привода верстата-гойдалки з врахуванням реального навантаження на балансир, взятого з динамограми роботи верстата-гойдалки на діючій свердловині. Для цього використано нелінійне диференціальне рівняння руху всього агрегату. Вказане диференціальне рівняння розв'язане числовим методом. Досліджено вплив реального закону руху кривошипа на динамічне навантаження балансира верстата-гойдалки. За результатами досліджень скориговано величини мас противаг кривошипа.
Попередній перегляд:   Завантажити - 572.376 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Вербицький В. Г. 
Біфуркації стаціонарних станів моделі двовісного екіпажа [Електронний ресурс] / В. Г. Вербицький, А. І. Безверхий, І. В. Цідило, В. М. Сенчішак // Прикарпатський вісник НТШ. Число. - 2019. - № 1. - С. 59-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_ch_2019_1_8
Багато транспортних систем (автомобіль, літак, корабель) мають властивість симетрії. Для таких систем симетричні відхилення деякого керованого параметра (повороту керма) від нейтрального положення призводять до симетрії динамічної поведінки об'єкту (еквівалентність лівого і правого поворотів). Прямолінійному руху об'єкту з постійною швидкістю в цьому випадку відповідає тривіальний розв'язок відповідної динамічної системи (симетричний розв'язок). Умови небезпечної-безпечної втрати стійкості симетричного розв'язка (випадок одного нульового власного значення системи лінійного наближення) можуть бути отримані на підставі аналізу дійсних біфуркацій народження-злиття стаціонарних станів зі стаціонарним станом, який відповідає симетричному розв'язку. Цей підхід надає можливість отримати умови небезпечної-безпечної втрати стійкості симетричного розв'язка, що еквівалентні умовам М. М. Баутіна [3], з мінімально можливими обчислювальними витратами. Запропонований підхід ілюструється на прикладі аналізу стійкості нелінійної моделі двовісного екіпажа з надлишковою повороткістю. Показано, що умова небезпечної-безпечної втрати стійкості прямолінійного руху (симетричного розв'язку) визначається співвідношенням між безрозмірними коефіцієнтами відведення на осях і коефіцієнтами зчеплення на осях екіпажа в поперечному напрямі. При цьому, коефіцієнти зчеплення не входять в лінеаризовану систему рівнянь збуреного руху, а відносяться до істотно нелінійної характеристики сил відведення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 710.56 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Харун В. Р. 
Дослідження пускових режимів верстата-качалки [Електронний ресурс] / В. Р. Харун, В. М. Сенчішак, В. Я. Попович, І. І. Шостаківський // Нафтогазова енергетика. - 2021. - № 1. - С. 48-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2021_1_6
Проведено дослідження пускових режимів верстата-качалки відповідно до існуючих компоновок штангової колони, діаметрів плунжера та динамічного рівня рідини у свердловині. Розроблено математичну модель виконавчого механізму верстата-качалки, яка враховує механічну характеристику приводного електродвигуна, моменти інерції пасової передачі та зубчастих коліс редуктора та масу ланок виконавчого механізму. Розрахунки проведені для варіанту компонування колони насосних штанг - двоступінчастої, для діаметру плунжера 55 мм та глибини підвісу насоса 1456 м. Проблема пуску визначена для двох випадків. Перший - коли маса противаг, встановлених на кривошипах верстата-качалки, перевищує масу колони штанг та рідини, яка знаходиться в колоні насосно-компресорних труб (НКТ) над плунжером насоса (перезрівноваження верстата-качалки). Другий - коли маса противаг недостатня для зрівноваження колони штанг та рідини, яка знаходиться в колоні насосно-компресорних труб над плунжером насоса (недозрівно-важення верстата-качалки).Випадки перезрівноваження та недозрівноваження верстата-качалки виникають у свердловинах, які знаходяться на періодичному режимі роботи. Перший випадок - перезрівноваження виникає тоді, коли верстат-качалка не працює, і рівень рідини за трубами НКТ поступово зростає, аж до його статичного рівня. Після включення електродвигуна привода, момент, який створюють кривошипні противаги, перевищує момент від ваги колони штанг та рідини, що знаходиться в колоні НКТ. Тому запуск верстата-качалки в роботу рекомендується з нижнього положення штангової підвісу. Другий випадок - недозрівноваження виникає тоді, коли динамічний рівень рідини за колоною НКТ опускається до прийому глибинного насоса. Тоді момент, який створюють кривошипні противаги недостатній для компенсації моменту від ваги колони штанг та рідини, що знаходиться в колоні НКТ. Тому запуск верстата-качалки в роботу рекомендується з верхнього положення штангової підвіси. Внаслідок розрахунків визначено умови виникнення перевантаження в свердловинах з періодичним режимом роботи верстата-качалки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.341 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Харун В. Р. 
Порівняльна оцінка виконавчого механізму балансирного привода верстата-качалки, оснащеного довгоходовою стійкою [Електронний ресурс] / В. Р. Харун, В. М. Сенчішак, В. Я. Попович, І. І. Шостаківський // Нафтогазова енергетика. - 2021. - № 2. - С. 57-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2021_2_8
Проведено дослідження довгоходового привода свердловинної штангової насосної установки конструкція якої поєднує традиційний двоплечий балансирний привод (верстат-качалку) та довгоходову стійку. Сучасними свердловинними штанговими насосними установками (СШНУ) можна видобувати нафту, як правило, з одного або двох пластів з свердловин глибиною до 3500 м з дебітом рідини від кубометра до декілька сотень кубометрів за добу. Досліджено, що характеристики балансирних приводів ряду світових виробників дозволяють використовувати насосне обладнання в діапазоні подач рідини, що видобувається з свердловини, від 1 до 40 м<^>3/добу. Існує загальна світова тенденція до зниження дебітів нафтовидобувних свердловин, оскільки більшість нафтових родовищперебуваютьна пізній стадії розробки, а тому більшість традиційних верстатів-качалок працюють з низькою ефективністю. Оскільки переважна кількість свердловин нафтовидобувних підприємств України оснащена верстатами-качалками, то заміна їх на інші види приводів свердловинного штангового насоса вимагає значних капіталовкладень. Оснащення традиційного балансирного привода довгоходовою стійкою дозволяє покращити його технічні характеристики. Визначення впливу зміни конструкції на кінематичні та динамічні характеристики проведено для двох варіантів зрівноваження: 1 - традиційного зрівноваження привода кривошипними противагами, розміщеними на кривошипах верстата-качалки, в поєднанні з довгоходовою стійкою і 2 - коли балансирний привод використовується тільки для перетворення обертового руху кривошипів у поступальний рух канатної підвіски, а противаги розміщуються на довгоходовій стійці. Визначено, що перший варіант зрівноваження дозволяє зменшити максимальний обертовий момент на 27,7 %, а при розміщенні противаг на довгоходовій стійці зни-ження максимального моменту може скласти до 62 %. Запропоновано як критерій оцінки якості зрівноваження використовувати коефіцієнт середньоквадратичного відхилення обертового моменту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.878 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського